EXPONA DOMESTIC: product van het jaar 2018

Al vele jaren scoort EXPONA DOMESTIC zeer goed bij zowel vakmensen als consumenten. Het Duitse tijdschrift FussbodenTechnik heeft de collectie nu op basis van een enquête bij 200 projectinrichters verkozen tot beste designvloer.

Voor het eerst sinds 2012 heeft het onafhankelijke onderzoeksbureau United Reserach in opdracht van FussbodenTechnik een enquête gehouden bij projectinrichters en vloerenleggers. Wij zijn heel blij met het resultaat en trots op deze onderscheiding: EXPONA DOMESTIC wist bij deze trendenquête plaats 1 in de categorie Designvloeren te bereiken.

Begin 2018 ging de relaunch van deze wooncollectie van start. Inmiddels zijn de hoogwaardige vloeren met hout- en betonoptiek uitstekend in de markt gezet. Trenddecors als Golden Geometric zijn de highlights binnen de collectie. Kenmerkend voor het merk EXPONA DOMESTIC blijven echter de vloeren met een moderne houtoptiek, die zeer briljante kleuren en toch een natuurlijke, matte uitstraling hebben.

Dat de kwaliteit van het design voor veel klanten uiteindelijk de doorslag geeft bevestigen ook onze partners, bijvoorbeeld Tim Bollrath van ToB Fussbodenfachhandel & Verlegungs GmbH: “Een belangrijke rol speelt natuurlijk het authentieke design. En ik moet zeggen dat objectflor met de nieuwe DOMESTIC daarin weer echt is geslaagd.” Dat vonden de ondervraagde projectinrichters ook.

Wir sind gerne für Sie da

Zentrale

0049 (0) 22 36 / 966 33 - 0
info@objectflor.de